Benchmark usług

Benchmarking – słowo pochodzi z języka angielskiego i oznacza w prostym tłumaczeniu „reper”, to znaczy punkt widoczny z dalekiego miejsca, punkt orientacyjny, dzięki któremu możemy zobaczyć, w którym miejscu obecnie się znajdujemy. Sprowadzając temat na pole działania naszej firmy, przez benchmarking rozumiemy wszelkie raporty i zestawienia mające na celu nauczenie naszych klientów poprzez porównanie ich firmy z innymi firmami działającymi na rynku w ich branżach.

Naśladując inne, lepsze rozwiązania nasi klienci zaoszczędzają czas i pieniądze, a ich oferta staje się bardziej konkurencyjna. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów firma JMI oferuje wykonanie wszelkich analiz i raportów z dziedzin, w których jesteśmy ekspertami, tj. informatyka, telekomunikacja oraz bezpieczeństwo IT. Dzięki naszym opracowaniom poznasz słabe i mocne strony swojej firmy w w/w zagadnieniach, zobaczysz jak inne firmy rozwiązały podobne problemy oraz uzyskasz wskazówki dotyczące procedur jakie będziesz musiał wdrożyć w swojej firmie. Po co uczyć się na swoich błędach, nasza firma wskaże Ci drogę, którą ktoś już przeszedł i zadziałała dla niego.

Dodatkowo na życzenie klienta sporządzamy porównanie usług z jakich obecnie korzysta do innych możliwych na rynku, ze szczególnym uwzględnieniem współczynnika jakości do ceny. Dzięki takiemu raportowi możliwe będzie zoptymalizowanie kosztów czy wykonanie niezbędnych inwestycji mających na celu usprawnienie działania bądź obniżenie kosztów ponoszonych przez naszych klientów w dziedzinach teleinformatycznych czy bezpieczeństwie IT.

Zapraszamy do kontaktu.